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Company of Heroes France

[Actu][Annonce] Company of Heroes 2 !


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Je trouve dommage, en parlant du drapeau français, qu'il n'est même pas pensé, dans CoH1, à ajouter au moins une ptites unité d'infanterie type FFI pour le commonwealth... Les 3/4 des maps se situent en normandie et pourtant... Et je ne dis pas ça juste pour que la France soit représentée dans le jeu, mais j'aurai trouvé ça logique et sympa :)

Sinon vivement de nouveaux screens et info ! Sa fait trop longtemps que je l'attends ce CoH !

Je me souviens d'une interview ou un membre de la dev-team expliqué que CoH était un moteur "support", un type de jeux pouvant s'adapter à n'importe quel conflit, il disait même au temps des hommes des cavernes !

J'espèrais donc un CoH 2 moderne, peut être d'ici quelques années? :)

Imagine Coh Modern en Irak ou autre, ça serait le jeu ultime même si j'adore l'époque actuel. D'ailleurs il y aurait peu être plus de joueur qui sont attirés par les armées d'aujourd'hui.

Ya pas grand chose à ce mettre sous la dent en ce moment. hâte de pouvoir tester la Beta (si il y a)

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Un mod CoH était basé sur la première mais pas de news :/

Ouai, un CoH moderne... j'en bave rien que d'y penser ! :D

Et des nouveaux screens chopé sur le facebook de CoH 2

http://a7.sphotos.ak...083948944_n.jpg

http://a8.sphotos.ak...824565121_n.jpg

http://a2.sphotos.ak...464352971_n.jpg

http://a2.sphotos.ak...868607663_n.jpg

http://a8.sphotos.ak...707486213_n.jpg

La balise %7Boption%7D n'a pas l'air de fonctionner avec ces screens. Je laisse le soin de les réupload au staff :P

EDIT: Ba voila synchro ;) ( Thomascaen)

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Ah bah voilà x)

Et j'ai la confirmation, crainte des premiers screens, qu'ils réutilisent bien plusieurs (beaucoup) d'objets du premier volet... (Barrières, petits objets de décors, etc) Dommage, j'espère que ce n'est pas un vulgaire C/C sur le front de l'Est, après toutes ces années.... Oui je suis exigent ! :D

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Nous avons des news fraîches aujourd'hui. Enfin les previews du jeu sont arrivées, la presse a tester le jeu.

Quelques nouvelles informations nous sont arrivées.

- Il y aura un système de capture de véhicule, si il est abandonnée par son camp l'ennemi pourra capturé votre engin et l'utilisé contre vous.

Cela peut rajouter un piquant au jeu et il faudra peut être faire attention à nos carcasses ;)

- Les explosions de char pourront déneiger le terrain. On peut penser alors que le lance flamme aurait la même fonction.

- Le système "True sight", il assombrit tous les éléments hors du champs de vision de vos hommes. Je reste dubitatif sur le système, à voir ingame.

- Le système de Cover des unités sera revue et plus précise comme dans dawn of war 2. Grosse nouveauté pour les accros de l'infanterie, les soldats pourront sautés au dessus des murets, sac de sable et autres objets de cover pour surprendre l'ennemi.

- La gestion des véhicules sera surement revues pour être plus réalistes mais l'on en sait pas plus sur cela.

Ahhhhh Vivement une Béta pour tester tout ça!

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Bon déjà avec les nouvelles infos si l'infanterie peux sauter au dessus des barrières c'est énorme !! si les chars sont plus maniable c'est bonheur aussi !! J'espère qu'ils ne vont pas trop modifier le gameplay, j

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- Il y aura un système de capture de véhicule, si il est abandonnée par son camp l'ennemi pourra capturé votre engin et l'utilisé contre vous.

Cela peut rajouter un piquant au jeu et il faudra peut être faire attention à nos carcasses ;)

- Le système "True sight", il assombrit tous les éléments hors du champs de vision de vos hommes

. Je reste dubitatif sur le système, à voir ingame.

- Le système de Cover des unités sera revue et plus précise comme dans dawn of war 2. Grosse nouveauté pour les accros de l'infanterie, les soldats pourront sautés au dessus des murets, sac de sable et autres objets de cover pour surprendre l'ennemi.

Tout ça viens de Men of War :D

Dans MoW il est possible de gérer l'équipage du chars, et ainsi de capturer des véhicules. Peut être qu'ici il suffira de réparer une carcasse pour contrôler le véhicule?

Le système de "true sight" est dans MoW également, mais aussi dans des jeux plutôt ancien tel que Blitzkrieg 2. Et perso j'adore ! Logiquement les unités ne peuvent plus voir ce qu'il se passe derrière un bâtiment, ou un chars ne peut pas voir ce qui se passe autour de lui, a moins d'avoir un chef de chars a l'extérieure? :) Idéal pour tendre des embuscade ou pour lancer des combats totalement imprévus !

Dans MoW il est également possible de passer au dessus des barrière, ce qui donne un certain punch aux combats, plus besoin de faire un détour pour aller tout droit :)

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  • 2 months later...

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    • Bonjours,  Depuis quelques temps j'ai constaté que certain des mods installés pour COH sur mon pc bug au chargement des maps ou in game et m'affiche un message qui dit "Impossible de créer le rapport d'erreur vérifiez votre dossier TEMP" j'ai essayé une manip expliquée sur un forum de Jeuxvidéo.com mais ça marche pas ! Avez vous une solution fiable ? Je précise qu'il s'agit du Pack comprenant COH, COH : OF, COH : TOV et COH : Legacy et j'ai constaté le bug sur Battle of the Bulge et sur Far East War
    • MaJ v1.4.3.21751  - 2023/12/15 vendredi Taille : 232,4Mo This hot fix addresses our top crash from this past week that was causing players to crash while loading into a multiplayer match. This was especially problematic in larger game modes. We wanted to thank all our players for filling out their BugSplat crash reports so that we could diagnose the problem in a timely fashion. Thank you for all your patience as we worked to resolve this. ELO & ranks are now reenabled as well. Bug Fixes Addressed a crash while loading into a 4v4 quick match. Artillery Radio Beacon now stops receiving bonuses to rate of fire and range as soon as the ability is cancelled. Fixed alignment of territory lines and icons on the tactical map for rectangular shaped maps. Fixed an issue where players could not change Company Support options when starting a mission in the Italian Dynamic Campaign. Fixed some messages not appearing when a tutorial is calling the player's attention to something. Source : https://store.steampowered.com/news/app/1677280/view/3891737145570951427
    • Bonjour, Je pense que la version de CoH sur le CD/DVD de CoH Anthology est en quelque sort trop vieille et donc plus compatible pour fonctionner sur Windows 10. Si je me suis souviens bien, CoH Anthology regroupe : CoH, CoH : Opposing Fronts et CoH : Tales of Valor. As-tu toujours les clés/codes CD de ces jeux ? Si oui, alors je te conseille d'ajouter ces clés sur Steam pour pouvoir télécharger le jeu dans sa dernière version et y jouer. Procédure dans ce sujet :  
    • Bonjour, J'ai ressorti un vieux jeux CoH 1 et l'ai réinstallé et joué sans problème. J'ai ensuite essayé de réinstaller CoH Anthology, mais  il m'affiche cela : Merci d'essayer de m'aider !. Bien Cordialement et en vous souhaitant un joyeux noël, avec plein de jeux !.  Henri
    • MaJ v1.4.2.21612  - 2023/12/12 mardi Taille : 192Mo   After the release of our Steel Shepherd (1.4.0) update, this hot fix aims to resolve our highest priority bugs while also introducing some necessary changes. As always, please ensure you are reporting any bugs using our form here.    BALANCE CHANGES   Werhmacht Italian Coastal Battlegroup  We're happy to see people really take Coastal and run with it, trying all kinds of styles and strategies with the Battlegroup. We're going to continue to track its performance, but as a start we're going to tone down a few elements that we noticed were clearly over-tuned.  Artillery Officer  Artillery Overwatch recharge time increased from 20 to 30  Manpower cost increased from 240 to 280  Coastal Reserves  Call-in ability recharge time increased from 35 to 40   Designated Artillery Overwatch  Munitions cost increased from 80 to 90   Overwatch radius reduced from 60 to 55   US Forces Advanced Infantry Battlegroup  Advanced Infantry seems to be having a harder time out of the gate, so we are giving Rangers a significant boost. They will have improved base performance but also scale better with reduced costs and better veterancy, justifying their high cost and upkeep.  Ammunition Storage  Corrected an issue where the Ammunition Storage reduced all weapon cooldowns to 0; now provides the correct 25%   Rangers  Capture rate increased from 1.25 to 1.5  Decapture rate increased from 1 to 1.25   Heavy Weapons expert accuracy bonus increased from +10% to +20%   Ranger Thompson SMG accuracy reduced from 0.54/0.33/0.18 to 0.513/0.3135/0.171  Veterancy 1 damage reduction increased from 10% to 15%   Veterancy 2 now grants +10% weapon accuracy   Veterancy 3 now grants an additional 10% damage reduction  Weapon Crate munition cost reduced from 100 to 90  M1A1 105mm Howitzer  Barrage recharge times reduced from 60 to 45 seconds   M1A1 105mm Howitzer Auto-fire  Range increased from 80 to 110  Ranger Weapon Training  Command Point cost reduced from 4 to 3    BUG FIXES & CHANGES   Art / Animation  British Air and Sea company has new icons.   Fixed an issue where the heavy mortar would animate slower when auto-firing shells.  Beretta M38 has muzzle visual effects when shooting.  Improved the consistency of vaulting over objects. Audio Fixed cases where the Intel did not notify the player when a unit is lost in combat.  Improved the audio of ships engaging in combat in the Italian Dynamic Campaign. Gameplay Observer Overwatch ability can no longer be permanently applied to a sector.  Fixed an issue that allowed some vehicles to phase through medium sized environmental objects, like cars, instead of crushing them.   Fixed an issue with the 254 Reconnaissance Tractor Off-Map Mortar Barrage also triggering the Smoke Canister ability cooldown.   Fixed an issue where converting Scouts to Pathfinders or Artillery Observers while retreating would cancel the retreat order and stop the unit.   Fixed an issue where Designate Artillery Overwatch and Designate Defense Line were useable on uncompleted Bunkers.   Fixed an issue where overlapping multiple Designate Defensive Line auras would unintentionally stack the damage reduction for units in the area.   Fixed an issue where the ownership of the British Forces Field Infirmary and Resource Cache would transfer to teammates when upgrading over a point they originally captured.  Fixed an issue where Pack Howitzer and Heavy Mortar formations would have a single soldier wander far away from the squad upon detaching from a towing vehicle.   Fixed an issue where the US Forces Demo charge did not display its camouflaged state.   Fixed an issue where units could sometimes get stuck when retreating near buildings.   Fixed some abilities getting stuck on cooldown when recasting too quickly (aka spamming)  Fixed Team Weapons not retreating correctly after tearing down   Fixed the 4X4 Self-Repair ability decorator not properly showing a timer.   Mines planted by Panzerpioneers and Guastatori now use the correct model, animation and effects. Mines planted by other units now also use the correct model.  Removed the Churchill Crocodile flamethrower bonus damage against bunkers in Single Player.   The Ammunition Supply passive description has been updated to reflect that it affects all units   The Artillery Radio Beacon minimap range indicator now reflects the updated range when monitored.   The Howitzer Free-Fire drills cooldown can no longer be skipped by using the Barrage ability   Units will no longer cancel retreating early if their retreat target becomes invalid   Improved pathing of engineers - engineers should no longer go to the opposite side of barb wire to cut it.  Updated the Unit Command Card to include icons for the Breda Model 30 LMG, GrB Grenade Launcher, Johnson LMG, and MG 15.    Added a new Visual Effect on facing order commands, to confirm units received the order.   Single Player Fixed some hovering strategic points on the Twin Beaches skirmish map. They are now grounded properly.   Fixed the Focus Sight ability to correctly update sight and range.   Fixed a few buildings that didn’t have Auto-Reinforce set to ‘on’ by default. Dynamic Italian Campaign Changed the Hold the Line objective to focus on the two capture points beside the Flak 36s. Previously the objective told the player to defend their base.   Fixed Companies from getting healed every time a save game is loaded.  Fixed Companies getting stuck in Spinazzola if airdropped on the location.   Fixed one of the Spec Ops Company's upgrades reducing cost of Mechanized Support Center's upgrades instead of Infantry Support Center's upgrades.   Fixed the attack movement preview being visible when trying to attack an enemy target with a company that cannot attack on this turn.   Fixed the Medical Half-Track being available before requirements are met.   Fixed the Wehrmacht aircraft abilities sometimes ending too early.   Reduced the amount of path-blocking rubble near a medical point in Ortona. This change will now enable reinforcements that spawn behind the point to reach the street.   Updated the atmosphere on the Enigma Mission.  When playing a skirmish, the title now displays the squad Company's faction name instead of the default assigned faction Foggia Mission Fixed a fatal scar error occurring when the enemy used a strafing run.   Fixed an issue where some of the airstrike event notifications had no icon. North African Operation Changed the Ajdabiya scene atmosphere to prevent issues when transitioning between atmospheres.  Tutorial Adjusted tutorial mission atmosphere to move it more in line with other North African atmosphere settings.  UX/UI Added a tooltip on a disabled button in the pause menu during the Tutorial   General tooltip and ability icon fixes.   Reviewed negative affectors in campaign skirmishes to display the right color, a description and an icon.   Squad count is now displayed even when only 1 unit remains in the squad.   Updated icons for side objectives in the objectives pop-up to look consistent with icons in the objectives panel.  Using the Afrikakorps ability to recrew team weapons from the medical truck will no longer cause an empty / null squad to be shown in the post-game stats Units tab, as well as in the Replay live stats.   When setting up a match, all game mode option selections are transferred over when you change the game mode. Source : https://community.companyofheroes.com/coh-franchise-home/company-of-heroes-3/blogs/96-pc-hotfix-1-4-2
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