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Company of Heroes France

[Config] Benchmarks


Mithiriath

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Benchmarks de CoH 2 :

Vous pouvez aussi poster un benchmark du jeu (Options -> Graphismes -> Test de performance ou via un logiciel comme FRAPS) ainsi que votre config pour que d'autres personnes puissent voir si le jeu peut fonctionner de manière fluide sur la leur. Une capture d'écran ou la description des options graphique du jeu serait un plus pour pouvoir comparer les résultats trouvés.
 
Notez ces informations comme ci-dessous pour que ça soit facile à lire.
 
###########################################################################################################
 
Benchmark
 
Date du benchmark : ??/??/????
Version du jeu : (voir en bas à droite de la capture d'écran)
 
Config :

  • Processeur :
  • Carte graphique :
  • Mémoire vive :
  • Version du pilote graphique :
  • OS :

Graphismes :

  • Résolution d'affichage/Display Resolution :
  • Résolution du jeu/Gameplay Resolution : 50%/66%/100%
  • Qualité de l'image/Image Quality : Minimum/Basse/Moyenne/Haute/Élevée/Maximum
  • Anticrénelage/Anti-Aliasing : Non/Basse/Moyenne/Haute
  • Synchronisation verticale/V-Sync : Oui/Non
  • Qualité des textures/Texture Detail : Basse/Moyenne/Haute/Élevée
  • Texture de la neige/Snow Detail : Basse/Moyenne
  • Physique/Physics : Non/Basse/Moyenne/Haute

OU
 
cohfr_img_parametres_graphique.png
 
Test de performance/Performance Test :

  • fps minimum :
  • fps moyen :
  • fps maximum :

Remarques :

  • À propos de l'anticrénelage : Basse = FXAA, Moyenne = 150% SSAA + FXAA et Haute = 200% SSAA + FXAA ;

Source : http://community.companyofheroes.com/forum/company-of-heroes-2/faq-known-issues/63-coh2-technical-faq?p=64#post64

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Voici mes réglages pour mon premier jour de test du jeu dans de vrai condition.

 

Benchmark

Date du benchmark : 09/07/2013
Version du jeu : 3.0.0.9720

Config :

  • Processeur : Intel Core 2 Quad Q6600 2,4Ghz (overclocké à 3,5Ghz)
  • Carte graphique : AMD Radeon HD 7870 2Go
  • Mémoire vive : 4Go
  • Version du pilote graphique : AMD Catalyst 13.6 Beta 2
  • OS : Windows 7 32bits

Graphismes :

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Moyenne
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Moyenne
  • Texture de la neige : Moyenne
  • Physique : Moyenne

Vu les chiffres obtenus, leur benchmark n'est pas représentatif des conditions réel de jeu puisque j'obtiens un score pitoyable mais que en 4 VS 4 le jeu me semble toujours fluide. En effet, pendant le benchmark, la caméra de jeu est tournée de façon à allonger la vue. Le champs de vision se retrouvant agrandi, les performances baisses. Les résultats de ce benchmark représentent donc plus la pire situation pour votre config en jeu que les conditions réel.

 

Test de performance :

  • fps minimum : 2
  • fps moyen : 14
  • fps maximum : 26
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  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Benchmark

Date du benchmark : 07/12/2013
Version du jeu : 3.0.0.11384

Config :

  • Processeur : Intel Core i7 4770K
  • Carte graphique : AMD Radeon HD 7870 2Go
  • Mémoire vive : 16Go
  • Version du pilote graphique : AMD Catalyst 13.11 Beta 9.4
  • OS : Windows 7 64bits

Graphismes 1:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Moyenne
  • Anticrénelage : Moyenne
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Moyenne
  • Texture de la neige : Moyenne
  • Physique : Moyenne

Test de performance 1:

  • Img/s minimum : 23,92
  • Img/s maximum : 64,04
  • Img/s moyen : 42,44

Remarque : L'anticrénelage prend beaucoup de ressource pour un apport visuel que je trouve moindre par rapport à l'augmentation des autres paramètres graphiques. Je l'ai donc désactivé sur les autres tests.

 

Graphismes 2:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Haute
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Haute
  • Texture de la neige : Moyenne
  • Physique : Moyenne

Test de performance 2:

  • Img/s minimum : 37,00
  • Img/s maximum : 74,63
  • Img/s moyen : 48,58

Graphismes 3:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Élevée
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Moyenne
  • Physique : Moyenne

Test de performance 3:

  • Img/s minimum : 36,67
  • Img/s maximum : 75,92
  • Img/s moyen : 48,74

Graphismes 4:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Élevée
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Moyenne

Test de performance 4:

  • Img/s minimum : 31,84
  • Img/s maximum : 69,51
  • Img/s moyen : 46,15

Graphismes 5:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Moyenne

Test de performance 5:

  • Img/s minimum : 32,90
  • Img/s maximum : 69,24
  • Img/s moyen : 45,43

Graphismes 6:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Élevée

Test de performance 6:

  • Img/s minimum : 26,73
  • Img/s maximum : 70,51
  • Img/s moyen : 45,87
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  • 4 months later...

Benchmark

Date du benchmark : 14/04/2014
Version du jeu : 3.0.0.13106

Config :

  • Processeur : Intel Core i7 4770K
  • Carte graphique : AMD Radeon HD 7870 2Go
  • Mémoire vive : 16Go
  • Version du pilote graphique : AMD Catalyst 14.3 Beta
  • OS : Windows 7 64bits

Graphismes 6:

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Non
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Élevée

Test de performance 6:

  • Img/s minimum : 30.75
  • Img/s maximum : 68.59
  • Img/s moyen : 45,53
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  • 2 weeks later...
  • 6 months later...


Date du benchmark : 11/11/2014
Version du jeu : 3.0.0.16232

Config :

  • Processeur : Intel Core i7 4770K @4.2Ghz
  • Carte graphique : AMD Radeon HD 7870 2Go
  • Mémoire vive : 16Go
  • Version du pilote graphique : AMD Catalyst 14.9
  • OS : Windows 7 64bits

Graphismes :

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Bas
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Élevée

Test de performance :

  • Img/s minimum : 33.95
  • Img/s maximum : 66.73
  • Img/s moyen : 46,72
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  • 1 month later...

Date du benchmark : 23/12/2014
Version du jeu : 3.0.0.16598

Config :

  • Processeur : Intel Core i7 4770K @4.2Ghz
  • Carte graphique : AMD Radeon HD 7870 2Go
  • Mémoire vive : DDR3 1600Mhz 16Go
  • Version du pilote graphique : AMD Catalyst 14.9
  • OS : Windows 7 64bits

Graphismes :

  • Résolution d'affichage : 1920 x 1200 @ 60Hz (écran large)
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Bas
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haute
  • Physique : Élevée

Test de performance :

  • Img/s minimum : 35,23
  • Img/s maximum : 70,00
  • Img/s moyen : 49,02


 

On dirait que l'on a droit à une légère amélioration des fps avec le patch du 9 décembre 2014.

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  • 3 months later...

Date du benchmark : 12 juin 2014

 

Configs :


LGA1150 :
  • CM : Intel DZ87KLT-75K (bios 0451)
  • RAM : G.Skill Ares PC3-19200 2 x 8Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

LGA2011 :

  • CM : Asus Sabertooth X79 (bios 4608) / Xeon = P9X79 WS (bios 4601)
  • RAM : G.Skill RipJaws Z PC3-19200 4 x 4Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

LGA1155 :

  • CM : Intel DZ77GA-70K (bios 0066)
  • RAM : G.Skill Ares PC3-19200 2 x 8Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

LGA1156 :

  • CM : Gigabyte P55A-UD4 (bios F15)
  • RAM : G.Skill Ares PC3-19200 2 x 8Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

LGA1366 :

  • CM : Gigabyte EX58-UD5 (bios F13O)
  • RAM : G.Skill RipJaws Z PC3-19200 3 x 4Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

LGA775 :

  • CM : Gigabyte X48T-DQ6 (bios F6)
  • RAM : AMD RADEON Memory Performances Series PC3-14900 4 x 4Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

FM2+ :

  • CM : Asus A88X-Pro (bios 1001)
  • RAM : G.Skill Ares PC3-19200 2 x 8Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

AM3+ :

  • CM : Asus CrossHair V Formula-Z (bios 1708)
  • RAM : G.Skill Ares PC3-19200 2 x 8Go @DDR3-1600 (10/10/10/27)

Matos et logicielles commun :

  • CG : GeFORCE GTX 690
  • SSD (OS) : Intel 520 180 Go
  • SSD (Jeu) : Crucial M500 960 Go
  • Alimentation : Antec True Power 1200W
  • OS : Windows 8.1 Pro Update 1 64 bits
  • Pilote : nVIDIA GeFORCE 337.88
  • CoH 2 : À jour via Steam

 

Paramètres graphique du jeu :

  • Unit Occlusion : ON
  • Résolution d'affichage : 1920 x 1080
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrènelage : Bas
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haut
  • Physique : Haut

 

coh2.png

 

Source : http://www.comptoir-hardware.com/articles/cpu-mobo-ram/25164-comparatif-les-cpu-q2-2014.html?start=9

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Date du benchmark :  17 septembre 2014

 

Configs :


LGA1150 :
  • CPU : Core i5 4670K, i3 4130, G3258
  • CM : MSi Z87-G45 Gaming
  • RAM : 2x2Go DDR3 1600 G.Skill

LGA775 :

  • CPU : Core 2 Duo E8400
  • CM : Asus P5K-E
  • RAM : 2x2Go DDR2 8500 OCZ Reaper-X

FM2 :

  • CPU : Athlon X4 750k @ 740
  • CM : Asus F2A85M-Pro
  • RAM : 2x2Go DDR3 1866 Kingston

Matos et logicielles commun :

  • SSD (OS) : Intel 330 80Go
  • SSD (Jeu) : SSD Crucial M4 480Go
  • CG : MSi R9 290 Gaming 1007/5000 MHz
  • Alimentation : Seasonic Platinium 660W
  • CoH 2 : À jour via Steam

 

company_of_heroes2.png

 

Source : http://www.comptoir-hardware.com/articles/cpu-mobo-ram/25632-test-un-dualcore-pour-jouer-quelle-idee-.html?start=3

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Date du benchmark : 19 septembre 2014

Config :

  • CPU : Intel Core i7-4960X@4GHz (HT Off)
  • CM : Asus Sabertooth X79
  • RAM : G.Skill Ripjaws X [4 x 4 Go 2133@9-11-10-2T]
  • SSD (OS) : Intel SSD 330 - 180 Go
  • HDD (Jeu) : Seagate Barracuda XT 3 To
  • Alimentation : BeQuiet! Dark Power Pro 10 1200W
  • OS : Windows 7 Entreprise 64 bits SP1
  • Pilote AMD : AMD Catalyst 14.30.1005
  • Pilote Nvidia : NVIDIA GeFORCE 344.07
  • CoH 2 : À jour via Steam



Paramètres graphique du jeu :

  • Unit Occlusion : ON
  • Résolution d'affichage : FHD, QHD ou UHD
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Maximum
  • Anticrénelage : Bas
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Élevée
  • Texture de la neige : Haut
  • Physique : Haut



Définitions :

  • FHD = 1920 x 1080
  • QHD = 2560 x 1440
  • UHD = 3840 x 2160

coh2.png

Source : http://www.comptoir-hardware.com/articles/cartes-graphiques/26326-test-geforce-gtx-970-a-980.html?start=10

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Date du benchmark : 8 avril 2015

 

Configs :


LGA1150 :
  • CPU : Core i7 4770K + HT @3.4 GHz block
  • CM : MSi Z87-G45 Gaming
  • RAM : 2x2Go DDR3 1600 G.Skill

LGA1366 :

  • CPU : Core i7 920 + HT @3.4 GHz
  • CM : Asus Sabertooth X58
  • RAM : 3x2Go DDR3 1600 G.Skill

LGA775 :

  • CPU : Core 2 Quad Q6600 @3.4 GHz
  • CM : Gigabyte P43-ES3G
  • RAM : 2x2Go DDR2 8500 OCZ Reaper-X

Matos et logicielles commun :

  • CG : Sapphire R9 290X Vapor-X or XFX HD 5870
  • SSD (OS) : Intel 330 80Go
  • SSD (Jeu) : Crucial M4 480Go
  • Alimentation : Seasonic Platinium 660W
  • Boitier : Corsair Air 540
  • OS : Windows 8.1 Update 1 64-bit à jour
  • Pilote : Catalyst 14.12 Omega
  • CoH 2 : à jour via Steam

 

Paramètres graphique du jeu :

  • Unit Occlusion : ON
  • Résolution du jeu : 100%
  • Qualité de l'image : Moyenne
  • Anticrénelage : Bas
  • Synchronisation verticale : Non
  • Qualité des textures : Moyenne
  • Texture de la neige : Moyenne
  • Physique : Bas

 

coh2.png

 

Source : http://www.comptoir-hardware.com/articles/cartes-graphiques/27983-test-premiere-vs-derniere-generation-dx11-amd.html?start=2

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    • Bonjours,  Depuis quelques temps j'ai constaté que certain des mods installés pour COH sur mon pc bug au chargement des maps ou in game et m'affiche un message qui dit "Impossible de créer le rapport d'erreur vérifiez votre dossier TEMP" j'ai essayé une manip expliquée sur un forum de Jeuxvidéo.com mais ça marche pas ! Avez vous une solution fiable ? Je précise qu'il s'agit du Pack comprenant COH, COH : OF, COH : TOV et COH : Legacy et j'ai constaté le bug sur Battle of the Bulge et sur Far East War
    • MaJ v1.4.3.21751  - 2023/12/15 vendredi Taille : 232,4Mo This hot fix addresses our top crash from this past week that was causing players to crash while loading into a multiplayer match. This was especially problematic in larger game modes. We wanted to thank all our players for filling out their BugSplat crash reports so that we could diagnose the problem in a timely fashion. Thank you for all your patience as we worked to resolve this. ELO & ranks are now reenabled as well. Bug Fixes Addressed a crash while loading into a 4v4 quick match. Artillery Radio Beacon now stops receiving bonuses to rate of fire and range as soon as the ability is cancelled. Fixed alignment of territory lines and icons on the tactical map for rectangular shaped maps. Fixed an issue where players could not change Company Support options when starting a mission in the Italian Dynamic Campaign. Fixed some messages not appearing when a tutorial is calling the player's attention to something. Source : https://store.steampowered.com/news/app/1677280/view/3891737145570951427
    • Bonjour, Je pense que la version de CoH sur le CD/DVD de CoH Anthology est en quelque sort trop vieille et donc plus compatible pour fonctionner sur Windows 10. Si je me suis souviens bien, CoH Anthology regroupe : CoH, CoH : Opposing Fronts et CoH : Tales of Valor. As-tu toujours les clés/codes CD de ces jeux ? Si oui, alors je te conseille d'ajouter ces clés sur Steam pour pouvoir télécharger le jeu dans sa dernière version et y jouer. Procédure dans ce sujet :  
    • Bonjour, J'ai ressorti un vieux jeux CoH 1 et l'ai réinstallé et joué sans problème. J'ai ensuite essayé de réinstaller CoH Anthology, mais  il m'affiche cela : Merci d'essayer de m'aider !. Bien Cordialement et en vous souhaitant un joyeux noël, avec plein de jeux !.  Henri
    • MaJ v1.4.2.21612  - 2023/12/12 mardi Taille : 192Mo   After the release of our Steel Shepherd (1.4.0) update, this hot fix aims to resolve our highest priority bugs while also introducing some necessary changes. As always, please ensure you are reporting any bugs using our form here.    BALANCE CHANGES   Werhmacht Italian Coastal Battlegroup  We're happy to see people really take Coastal and run with it, trying all kinds of styles and strategies with the Battlegroup. We're going to continue to track its performance, but as a start we're going to tone down a few elements that we noticed were clearly over-tuned.  Artillery Officer  Artillery Overwatch recharge time increased from 20 to 30  Manpower cost increased from 240 to 280  Coastal Reserves  Call-in ability recharge time increased from 35 to 40   Designated Artillery Overwatch  Munitions cost increased from 80 to 90   Overwatch radius reduced from 60 to 55   US Forces Advanced Infantry Battlegroup  Advanced Infantry seems to be having a harder time out of the gate, so we are giving Rangers a significant boost. They will have improved base performance but also scale better with reduced costs and better veterancy, justifying their high cost and upkeep.  Ammunition Storage  Corrected an issue where the Ammunition Storage reduced all weapon cooldowns to 0; now provides the correct 25%   Rangers  Capture rate increased from 1.25 to 1.5  Decapture rate increased from 1 to 1.25   Heavy Weapons expert accuracy bonus increased from +10% to +20%   Ranger Thompson SMG accuracy reduced from 0.54/0.33/0.18 to 0.513/0.3135/0.171  Veterancy 1 damage reduction increased from 10% to 15%   Veterancy 2 now grants +10% weapon accuracy   Veterancy 3 now grants an additional 10% damage reduction  Weapon Crate munition cost reduced from 100 to 90  M1A1 105mm Howitzer  Barrage recharge times reduced from 60 to 45 seconds   M1A1 105mm Howitzer Auto-fire  Range increased from 80 to 110  Ranger Weapon Training  Command Point cost reduced from 4 to 3    BUG FIXES & CHANGES   Art / Animation  British Air and Sea company has new icons.   Fixed an issue where the heavy mortar would animate slower when auto-firing shells.  Beretta M38 has muzzle visual effects when shooting.  Improved the consistency of vaulting over objects. Audio Fixed cases where the Intel did not notify the player when a unit is lost in combat.  Improved the audio of ships engaging in combat in the Italian Dynamic Campaign. Gameplay Observer Overwatch ability can no longer be permanently applied to a sector.  Fixed an issue that allowed some vehicles to phase through medium sized environmental objects, like cars, instead of crushing them.   Fixed an issue with the 254 Reconnaissance Tractor Off-Map Mortar Barrage also triggering the Smoke Canister ability cooldown.   Fixed an issue where converting Scouts to Pathfinders or Artillery Observers while retreating would cancel the retreat order and stop the unit.   Fixed an issue where Designate Artillery Overwatch and Designate Defense Line were useable on uncompleted Bunkers.   Fixed an issue where overlapping multiple Designate Defensive Line auras would unintentionally stack the damage reduction for units in the area.   Fixed an issue where the ownership of the British Forces Field Infirmary and Resource Cache would transfer to teammates when upgrading over a point they originally captured.  Fixed an issue where Pack Howitzer and Heavy Mortar formations would have a single soldier wander far away from the squad upon detaching from a towing vehicle.   Fixed an issue where the US Forces Demo charge did not display its camouflaged state.   Fixed an issue where units could sometimes get stuck when retreating near buildings.   Fixed some abilities getting stuck on cooldown when recasting too quickly (aka spamming)  Fixed Team Weapons not retreating correctly after tearing down   Fixed the 4X4 Self-Repair ability decorator not properly showing a timer.   Mines planted by Panzerpioneers and Guastatori now use the correct model, animation and effects. Mines planted by other units now also use the correct model.  Removed the Churchill Crocodile flamethrower bonus damage against bunkers in Single Player.   The Ammunition Supply passive description has been updated to reflect that it affects all units   The Artillery Radio Beacon minimap range indicator now reflects the updated range when monitored.   The Howitzer Free-Fire drills cooldown can no longer be skipped by using the Barrage ability   Units will no longer cancel retreating early if their retreat target becomes invalid   Improved pathing of engineers - engineers should no longer go to the opposite side of barb wire to cut it.  Updated the Unit Command Card to include icons for the Breda Model 30 LMG, GrB Grenade Launcher, Johnson LMG, and MG 15.    Added a new Visual Effect on facing order commands, to confirm units received the order.   Single Player Fixed some hovering strategic points on the Twin Beaches skirmish map. They are now grounded properly.   Fixed the Focus Sight ability to correctly update sight and range.   Fixed a few buildings that didn’t have Auto-Reinforce set to ‘on’ by default. Dynamic Italian Campaign Changed the Hold the Line objective to focus on the two capture points beside the Flak 36s. Previously the objective told the player to defend their base.   Fixed Companies from getting healed every time a save game is loaded.  Fixed Companies getting stuck in Spinazzola if airdropped on the location.   Fixed one of the Spec Ops Company's upgrades reducing cost of Mechanized Support Center's upgrades instead of Infantry Support Center's upgrades.   Fixed the attack movement preview being visible when trying to attack an enemy target with a company that cannot attack on this turn.   Fixed the Medical Half-Track being available before requirements are met.   Fixed the Wehrmacht aircraft abilities sometimes ending too early.   Reduced the amount of path-blocking rubble near a medical point in Ortona. This change will now enable reinforcements that spawn behind the point to reach the street.   Updated the atmosphere on the Enigma Mission.  When playing a skirmish, the title now displays the squad Company's faction name instead of the default assigned faction Foggia Mission Fixed a fatal scar error occurring when the enemy used a strafing run.   Fixed an issue where some of the airstrike event notifications had no icon. North African Operation Changed the Ajdabiya scene atmosphere to prevent issues when transitioning between atmospheres.  Tutorial Adjusted tutorial mission atmosphere to move it more in line with other North African atmosphere settings.  UX/UI Added a tooltip on a disabled button in the pause menu during the Tutorial   General tooltip and ability icon fixes.   Reviewed negative affectors in campaign skirmishes to display the right color, a description and an icon.   Squad count is now displayed even when only 1 unit remains in the squad.   Updated icons for side objectives in the objectives pop-up to look consistent with icons in the objectives panel.  Using the Afrikakorps ability to recrew team weapons from the medical truck will no longer cause an empty / null squad to be shown in the post-game stats Units tab, as well as in the Replay live stats.   When setting up a match, all game mode option selections are transferred over when you change the game mode. Source : https://community.companyofheroes.com/coh-franchise-home/company-of-heroes-3/blogs/96-pc-hotfix-1-4-2
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