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Company of Heroes France

Hirmetrium on RelicNews !!


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That's not all,

Marcus2389

stumbled upon a written review from

Hirmetrium

on RelicNews! Hirmetrium was invited to a preview of THQ's upcoming games, and got to see

Company of Heroes 2

first hand.

They are doing their homework, their research, and they are pulling out all the stops. The development team actually took a trip to Germany and Russia to look at historical exhibits and even the places where fighting took place. They went to some of the biggest battlefields.

During this, they decided they wanted to have more authenticity in the game – and started to record weapon sounds. They rode half-tracks.

This, leads up to one of the areas Relic hope to improve the most (on what was already a very impressive accomplishment) – sound. Relic went out and recorded an MG42. They experienced it first hand, and have done so with other weapons. We we’re treated to a recording of the original COH MG42, followed by a real MG42. It was terrifying, and amazing all at once. Relic placed microphones carefully to catch the reverb of the gunfire, and it paid off.

They also talked to the war experts and saw all the weapons they put in the game, and again their strategy was reiterated. They want to focus on the frontline, the soldiers, not the leaders and strategy of the war.

He also outlined many of the gameplay elements from the demo:

  • Mortars have been made RIDICULOUS. The explosive effects and sounds we’re shocking to the system, and looked amazing.
  • Vaulting was shown off – already well covered – you click on a bit of wall and the men jump over. Squad AI did seem a LITTLE touch and go here, but they seem to be able to jump over them pretty well.
  • Soviet MG is on wheels, has a largish squad (4-5?).
  • Pak’s also have a visual upgrade – I didn’t see the shell travel, but the explosive effect of it against the tank armour was impressive.
  • They have redoubled all efforts on AI – they know that a majority of players play vs. the computer, and want to recognise that. They also want the campaign AI to be decent, for the best possible experience. We saw some AI german soldiers flank a soviet MG, and proceed to miss (narrowly) with a grenade.
  • They wanted tanks to feel like “30 ton diesel snorting monsters”. Best line of the presentation.
  • Campaign is purely Russian. Germans are obviously in for MP.
  • Base building is in. I was told “this isn’t going to be like DOW2, we want to recreate the experience of the original”. I’d say that bodes pretty well.
  • The demo closed with a german plane blowing a T34 sky high.

J'ai fait une traduction par Google pour bien comprendre et ça promet !! Si quelqu'un est chaud pour faire une traduction

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Dans le paragraphe il parlent beaucoup du fait qu'ils sont aller sur place pour voir certain champ de bataille, parler à des experts et également pour enregistrer des sons d'arme réelle. (Ils parlent ici de la Mg42, ce travail de recording avait également était fait pour Call of Duty 1 si je me souviens bien, et on ne peut qu'apprécier de petits détails comme celui-ci)

  • Les mortiers avaient l'air ridicule (dans Coh1 ??). Les effets d'explosions et effets sonores on l'air géniaux !
  • Vaulting was shown off (??) Il suffit de cliquer sur un muret pour que la section saute par dessus. Les escouades des IA semblent avoir quelques problèmes, mais il sautent plutôt bien au dessus des mur.
  • La MG soviétique est sur roue (et possède logiquement un petit bouclier), et as une plus grande équipe (4-5?).
  • Les pak bénéficie également d'une upgrade visuelle – Je n'ai pas vu la course de l'obus, mais l'explosion contre un chars était impressionnante.
  • Ils ont redoublé d'effort avec l'IA – Ils savent qu'une majorité de joueurs jouent contre l'IA. Ils veulent également avoir une bonne IA de campagne (mission solo) pour la meilleur expérience possible. Nous avons vu quelques soldats Allemand flanker (attaquer par le flanc) une MG russe. (Attaque avec une grenade?)
  • They wanted tanks to feel like “30 ton diesel snorting monsters”. Best line of the presentation. => Donner l'impression d'avoir de gros tank? Des tank impressionnant?
  • La campagne est purement Russe. Les Allemand sont uniquement pour le versus. ( :( )
  • Il y a des bâtiment à construire dans le QG. (Ils ne veulent pas d'un DoW 2 blablabla ;) )
  • La démo s'est terminée avec un avion allemand explosant un chars T34.

Je ne suis pas sûr à 100% de la traduction donc je vous laisse corriger si nécessaire :)

MG Russe :

russian_MG_crew_of_ww1.jpg

9a2587109593ff10e82a54e509e72f06.jpg

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    • Bonjour, Je pense que la version de CoH sur le CD/DVD de CoH Anthology est en quelque sort trop vieille et donc plus compatible pour fonctionner sur Windows 10. Si je me suis souviens bien, CoH Anthology regroupe : CoH, CoH : Opposing Fronts et CoH : Tales of Valor. As-tu toujours les clés/codes CD de ces jeux ? Si oui, alors je te conseille d'ajouter ces clés sur Steam pour pouvoir télécharger le jeu dans sa dernière version et y jouer. Procédure dans ce sujet :  
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